Доставка по Рівному та Україні.
Замовлення товару здійснюється по телефону (з 9.00 до 18.00):
• (0362) 62 74 15, (067) 362-55-46
В електронному вигляді (ЦІЛОДОБОВО):
• Електронна пошта: pp.rivne.cond@gmail.com
На даний момент доступні наступні способи оплати товару, що купується в нашому магазині:
• Оплата готівкою при отриманні техніки
• Безготівковий розрахунок
• Банківський переказ (передоплата на картковий рахунок)
• Накладений платіж
Наші реквізити:
ПП "Рівне-кондиціонер"
р/с 26000312983900
МФО 351005
ЄДРПОУ 37446692
АТ "УкрСиббанк"
Блищик Сергій Володимирович
Розрахунковий рахунок : 26205102872331
МФО 300528
ОКПО 305802011
АТ "ОТП Банк"
Блищик Сергій Володимирович
Карта ПриватБанк: 5167 9855 6114 8099
Доставка працює за принципом «Вчора на сьогодні» - замовлення, оформлений до 12:00 в будній день, буде доставлений в цей же день (в залежності від наявності товару на складі, завантаженості служби доставки і тільки в межах міста).
Графік доставки:
• Пн-Пт с 10:00 до 20:00
• Сб с 10:00 до 17:00
• Нд — вихідний
Вартість доставки товару:
• Доставка товару на суму до 200 грн. - 50 грн
• Доставка товару на суму від 200 грн. до 600 грн - 30 грн
• Доставка товару на суму понад 600 грн. здійснюється безкоштовно.
Вартість доставки в передмістя товару на суму від 500 грн на відстань до 25 км від межі міста здійснюється з розрахунку 4 грн. за кілометр. Якщо відстань більше 25 км доставка здійснюється кур'єрською службою в будь-яку точку України (де розташовані представництва кур'єрської служби), послуги якої замовник оплачує самостійно. Час доставки становить від доби до трьох, залежно від пункту призначення.
Умови оплати підйому техніки на поверхи при відсутності вантажного ліфта:
• Вага товару від 35 до 50 кг - 10 грн. / Поверх (включаючи 1-й поверх)
• Вага товару від 50 кг до 100 кг - 20 грн. / Поверх (включаючи 1-й поверх)
• Вага товару більше 100 кг - 30 грн. / Поверх (включаючи 1-й поверх)
• У разі можливості підйому техніки на ліфті - підйом буде здійснено БЕЗКОШТОВНО.
Доставка товару в населені пункти областей України виконується компаніями-вантажоперевізниками, послуги яких оплачує клієнт при отриманні товару в своєму місті. Час доставки становить від доби до трьох, залежно від пункту призначення. Служба доставки Інтернет-магазину доставляє товар тільки до офісу транспортної компанії.
Доставка до офісу транспортної компанії здійснюється на наступний день після 100% передоплати згідно рахунку-фактури.
Товари доставляються службами доставки: "Автолюкс", "Нічний Експрес», «Міст Експрес», «Інтайм», «Делівері». Послуги цих транспортних компаній клієнт оплачує самостійно в момент отримання товару у своєму місті.
Вартість перевезення визначає безпосередньо сам перевізник в залежності від габаритів вантажу, пункту призначення, цінності покупки.
Шановні покупці! Прохання вказувати Ваш індивідуальний податковий номер (ідентифікаційний код) в призначенні платежу. Це прискорить документообіг всередині нашої компанії і відповідно скоротить час збірки і відправки Вашого заказa.
Процедура придбання:
- Отримати від нас рахунок-фактуру на обраний Вами товар;
- Оплатити покупку згідно рахунку-фактури в будь-якому відділенні банку;
- За фактом надходження грошей на наш розрахунковий рахунок ми відправляємо товар у Ваше місто через службу доставки;
- Після відправки товару наш логіст повідомляє Вам дату, час прибуття та номер декларації на вантаж;
- Для отримання товару у відділенні служби доставки Вашого міста необхідно мати при собі паспорт та знати номер декларації на вантаж.
Отримання товару:
Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність і правильність заповнення документів. Пам'ятайте, що претензії за зовнішнім виглядом доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару водієм - експедитором (кур'єром).
Розрахунок за товар здійснюється на місці доставки (тільки в національній валюті - гривні). Після цього кур'єр віддає Вам пакет документів на товар: видаткову накладну та гарантійний талон. Гарантійний талон заповнюється після розрахунку і підпису всіх супровідних документів. Гарантійне і післягарантійне обслуговування придбаних Вами товарів ми рекомендуємо проводити в авторизованому сервісному центрі (вказані в гарантійних талонах).
Звертаємо вашу увагу на те що, служба доставки не проводить підключення, інсталяцій, установок або настройки техніки, що поставляється.