Каталог

Фільтри

Гарантія

Гарантія

Здійснюючи покупки на сайті, Ви отримуєте лише сертифіковану техніку з гарантією.

Гарантія надається терміном від 12 до 60 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантійного обслуговування та детальні умови гарантії кожного конкретного товару вказані в експлуатаційних документах.

Гарантія набуває чинності лише у разі наявності друку/штампу магазину на заповненому продавцем оригінальному гарантійному талоні виробника, який видається до кожного товару після продажу. Зверніть на це увагу під час отримання товару.

Перш ніж розпочати експлуатацію, настійно рекомендуємо Вам уважно ознайомитись з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації – це допоможе не допустити можливих проблем у разі неправильного використання товару.

Щоб уникнути можливих непорозумінь, усі документи, що додаються до товару під час його продажу, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну.

Гарантійний талон знаходиться в комплекті разом із товаром, він може бути розміщений на першій або останній сторінці оригінальної інструкції до техніки. Безкоштовний гарантійний ремонт (гарантійне обслуговування) здійснюється протягом передбаченого гарантійного терміну представниками виробника (авторизованим сервісним центром) при дотриманні наступних умов:

  • наявність заповненого гарантійного талона з печаткою/штампом продавця у якому зазначаються: модель, серійний номер, гарантійний термін, дата продажу товару;
  • документа, що підтверджує оплату товару;
  • збереження всіх передбачених пломб на товарі.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до нашого магазину.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • був зроблений несанкціонований розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон; серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить у комплект виробу.

Сервісний центр не може відремонтувати товар у гарантійний період Якщо у гарантійний період товар, який Ви купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар у повній комплектації;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою у тому, що товар має «суттєвий недолік».

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

Ремонт техніки здійснюють авторизовані виробником сервісні центри. Інформація про сервісні центри міститься:

  • на офіційному сайті виробника/бренду;
  • в оригінальному гарантійному талоні на товар.

Для здійснення гарантійного ремонту вам необхідно мати:

  • чек про покупку товару у магазині ПП "Рівне-кондиціонер";
  • заповнений гарантійний талон із печаткою/штампом нашого магазину;
  • виріб у повній комплектації та упаковці з цілісними пломбами, якщо такі передбачені товаром.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • у вас є чек про оплату товару у нашому магазині.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.